Twórcy miniCRM - prostego CRM-u dla małych firm, wzbogacili system o nową funkcję – komunikator grupowy, który ma za zadanie ułatwić kontakt pomiędzy pracownikami wewnątrz firmy. Wszystko to w
prostej i użytecznej formie, jaką cechuje się cała aplikacja.
Ten prosty CRM, pozwala wydajnie zarządzać kontaktami z klientami w małych i średnich
przedsiębiorstwach. Wyróżnia się spośród innych prostotą i minimalizmem. Działa poprzez
przeglądarkę www i daje możliwość tworzenia list klientów, zadań i zleceń.
Najnowszy czat to tekstowy komunikator wewnętrzny, który służy do szybkiej wymiany
informacji między pracownikami firmy. Daje możliwość komunikowania się bez odrywania się od
najważniejszych informacji o klientach i zleconych zadań. Wszystko w obrębie jednego
systemu.
Wewnątrz czatu istnieje możliwość dodawania grup tematycznych. Są to swego rodzaju pokoje,
w których mogą toczyć się dyskusje. Do każdej grupy tematycznej można dodać członków,
którzy są powiązani z danym tematem. W najbliższym czasie komunikator zostanie wzbogacony
o funkcję dołączania plików.