miniCRM.pl
Prosty CRM online - biuro prasowe
facebook
Ciekawostka:
Krakowski Hotel FORUM w 1989 roku był bardzo nowoczesnym obiektem. Do obsługi klientów wykorzystywano system komputerowy - posiadał elementy CRM.
2015-06-11, 10:38
facebook
miniCRM wśród finalistów Aulery 2015 — Trzymajcie kciuki!
2015-06-08, 11:06
facebook
To, że na naszym fanpage-u się na razie nic nie dzieje... to nie znaczy, że się nic nie dzieje. Dzieje się. :-) Już za kilka dni ciekawy update, a w nim kilka nowości i usprawnień.
#teamwork #collaboration
2015-06-02, 12:34
facebook
Czy wiesz jak usprawnić pracę Twojej małej firmy?
2015-04-30, 13:45
facebook
Szukacie naszej poprzedniej wtyczki do szybkiego uruchamiania miniCRM wprost z dashboardu Chrome? (chrome://apps/)
Jest tutaj: https://chrome.google.com/webstore/detail/minicrm-prosty-crm-online/mddmpdjbjfmcdmfppdflojlbkeifoaii?hl=pl :-)
2015-04-20, 12:21
facebook
Cały czas upraszczamy.

Jedną z nowości, nad jaką pracujemy w tej chwili jest wtyczka do przeglądarki Google Chrome. Dodatek umożliwia błyskawiczne dodawanie kontaktów wprost z Facebooka, Goldenline czy LinkedIn.

W przyszłym tygodniu, prześlemy do wybranych klientów link umożliwiający pobranie wtyczki. Ta grupa będzie miała okazję przetestować wtyczkę jako pierwsza.
2015-04-01, 09:49
facebook
Kilka tygodni pracy i jest. Przedstawiamy nową wersję strony głównej miniCRM. :-)

Bardzo zależy nam na Twojej opinii. Podoba Ci się? Nie podoba? Może coś byś zmienił lub poprawił? Daj znać co myślisz.

https://miniCRM.pl
2015-03-18, 12:54
google+
Mieliśmy zaszczyt odpowiedzieć na pytania Pani Krystyny Paszkowskiej z 4biznes.eu w artykule na temat aplikacji miniCRM. Zapraszamy do lektury: 

http://4biznes.eu/minicrm-rodem-z-bielska-bialej/ miniCRM rodem z Bielska Białej
2015-02-22, 16:08
google+
Kolejna fajna opinia na temat naszego prostego CRM-u: http://www.weblogit.pl/2015/01/28/prosty-crm-online-dla-malych-firm/ Dziękujemy!Prosty CRM online dla małych firm5 powodów dlaczego warto wybrać miniCRM dla Twojej firmy?
CRM, a po co to?
CRM to w ostatnich la...
2015-01-27, 23:47
google+
Piszą o nas! :-) http://www.kamilgora.blogspot.com/2015/01/moje-spojrznie-na-minicrm.html 
2015-01-26, 19:30
google+
http://prokapitalizm.pl/moj-crm-jest-zbyt-skomplikowany.html • Mój CRM jest zbyt skomplikowany! | proKapitalizm - Portal zwolenników wolnościMój CRM jest zbyt skomplikowany!
2015-01-25, 01:31
google+
Na blogu newcreative.pl test naszej aplikacji. Zapraszamy!CRM dla małej lub średniej firmy? Bez odpowiedniego narzędzia wiele nie osiągniemyNarzędzi ułatwiających zarządzanie kontaktami, zadaniami oraz zleceniami testowałem już wiele, zazwyczaj z mało satysfakcjonującym skutkiem. Do używania…
2014-12-22, 17:06
google+
Nowa wersja miniCRM już jest online. Nowy kalendarz i wiele więcej. Szersze informacje o nowościach już wkrótce. 
2014-11-21, 23:24
google+
Zapraszamy do wzięcia udziału w akcji #dladzieciakow  
Wejdź tutaj: http://dladzieciakow.paylane.pl/ i dowiedz się więcej!
2014-11-20, 10:45
google+
https://minicrm.pl/blog/aktualizacja-raporty-filtry-statusy/ Aktualizacja - nowe raporty, usprawnienie zmiany statusu interesu, nowe filtryLista zmian na użytkownikach aplikacji, zmiana statusu interesu z poziomu listy, nowe typy raportów i więcej.
2014-10-21, 09:56
google+
https://minicrm.pl/blog/jak-zredukowac-koszty-sprzedazy/ 5 sposobów, aby zredukować koszty sprzedażyNajbardziej niezrozumiałym spośród wszystkich wskaźników w branży sprzedażowej i marketingowej jest wskaźnik kosztów sprzedaży. Wielu managerów wiąże koszt sprzedaży z kosztami pracy, myśląc, że płacąc niższe prowizje, uzyskają niższe koszty sprzedaży. Jest to myślenie naiwne i krótkowzroczne, ponieważ Twoim celem jest sprawić, aby koszty te były nie tyle mniejsze, co bardziej wydajne, a to wymaga podjęcia szerszego działania. Oto kilka sugestii ...
2014-10-15, 19:11
google+
https://minicrm.pl/blog/2014/10/zmotywowac-zespol-sprzedazowy/ Jak zmotywować zespół sprzedażowy?Branża sprzedaży wymaga utrzymywania wysokiego poziomu motywacji oraz odnajdywania w sobie wielu pokładów energii, te dwie cechy są nieodłącznym elementem sukcesu prowadzonych działań. To normalne, że czujemy się zniechęceni w momencie, gdy coś nam nie wychodzi, ale niepoddawanie się i rzetelne wykonywanie swoich zadań są tym, co wyróżnia naprawdę wielkich sprzedawców i handlowców. Do zadań managerów sprzedaży należy ciągłe motywowanie swojego ze...
2014-10-09, 01:56
google+
Nowy wpis na naszym blogu. W serii #miniCRMtips  prezentujemy w jaki sposób dodawać masowo tagi do kontaktów. Masowe dodawanie tagów do kontaktów #miniCRMtipsW jaki sposób szybko dodać wiele różnych tagów do wielu różnych kontaktów?
2014-09-29, 09:18
google+
Na naszym blogu, Paweł Tkaczyk wyjaśnia, po co właściwie używać tego CRMa? :-)CRM - Porady dla początkującychPaweł Tkaczyk opowiada historię... dziś porady dla początkujących. Dlaczego używać CRM? Porady dla początkujący. Sprawdź dlaczego korzystać z CRMów.
2014-09-10, 11:18
google+
Dlaczego warto używać CRM nawet w małej firmie? Zapraszamy do lektury! Dlaczego używać CRM?Dowiedz się dlaczego warto korzystać z rozwiązań typu CRM. Autor: Artur Smolicki
2014-09-02, 17:20
google+
Czy Twitter może wspomagać sprzedaż? Odpowiedź znajdziesz na naszym blogu. Jak Twitter może wspomagać sprzedaż? - Blog miniCRM – Prosty CRM onlineTwitter daje sprzedawcom, handlowcom i wszystkim innym osobom bezpośrednio zaangażowanym w sprzedaż dwie główne korzyści: łatwą w obsłudze, spersonalizowaną komunikację z klientami i ich społecznościami oraz nieograniczony dostęp do informacji o nich. Pierwszy krok polega na odnalezieniu i nawiązaniu relacji z potencjalnymi klientami. Twitter daje kilka sprawdzonych narzędzi w odnajdywaniu odbiorców bedących w zasięgu Twojego rynku docelowego.
2014-08-29, 10:50
google+
Zapraszamy do przetestowania nowej odsłony miniCRM. 
https://minicrm.pl/blog/2014/08/wzmianki-mentions-elementy-obserwowane/ Nowa wersja miniCRM – wzmianki, obserwacje i więcej!
2014-08-11, 14:06
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy | Zgoda cookies
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.