Czat jako wewnętrzny komunikator firmowy
Jak ważna jest komunikacja wewnętrzna w firmie, nie trzeba nikogo przekonywać. Często jednak, komunikatory w firmie traktowane są, jako zło konieczne. Twórcy miniCRM postanowili przełamać ten stereotyp.
2015-08-07, 09:55

Twórcy miniCRM - prostego CRM-u dla małych firm, wzbogacili system o nową funkcję – komunikator grupowy, który ma za zadanie ułatwić kontakt pomiędzy pracownikami wewnątrz firmy. Wszystko to w
prostej i użytecznej formie, jaką cechuje się cała aplikacja.

Ten prosty CRM, pozwala wydajnie zarządzać kontaktami z klientami w małych i średnich
przedsiębiorstwach. Wyróżnia się spośród innych prostotą i minimalizmem. Działa poprzez
przeglądarkę www i daje możliwość tworzenia list klientów, zadań i zleceń.

Najnowszy czat to tekstowy komunikator wewnętrzny, który służy do szybkiej wymiany
informacji między pracownikami firmy. Daje możliwość komunikowania się bez odrywania się od
najważniejszych informacji o klientach i zleconych zadań. Wszystko w obrębie jednego
systemu.

Wewnątrz czatu istnieje możliwość dodawania grup tematycznych. Są to swego rodzaju pokoje,
w których mogą toczyć się dyskusje. Do każdej grupy tematycznej można dodać członków,
którzy są powiązani z danym tematem. W najbliższym czasie komunikator zostanie wzbogacony
o funkcję dołączania plików.

Wideo: https://www.youtube.com/watch?v=bDSXHgfXEWM

KONTAKT / AUTOR
Maksymilian Śleziak
Project Manager
Ageno.pl
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.